Prelegenci

Rafał Szymański

Ekspert digital marketingu z doświadczeniem w budowaniu działów marketingu w firmach takich jak Sanofi, Roche i Philips czy 3M gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż elektroniczną w 47 krajach. Pionier w wdrażaniu LinkedIn Sales Navigator na skalę korporacyjną, obecnie zajmuje się jego implementacją w firmach B2B. Współzałożyciel firmy specjalizującej się w leadach sprzedażowych B2B i automatyzacji w Social Media. Laureat wielu nagród marketingowych, w tym Effie i Golden Arrow, oraz wielokrotny zdobywca podium na konferencji I Love Marketing & Technology.

Artur Kurasiński

Przedsiębiorca, twórca, inwestor, obserwator zjawisk związanych z technologią. Autor gier i komisów edukacyjnych o nauce i technologii z serii „Róża, a co chcesz wiedzieć?”. Tech-realista. Cyfrowy narrator, kurator i kreator. Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów oraz podcastów kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec Róży i Maliny, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.

Michał Fedorowicz

Ekspert w dziedzinie kontroli wizerunku marki w internecie, prowadzenia komunikacji kryzysowej i strategicznych zagrożeń wizerunkowych. Przez wiele lat współpracował zarówno z kluczowymi podmiotami na rynku komercyjnym, jak i największymi polskimi partiami politycznymi i samorządami w dziedzinie skutecznego dotarcia przekazu i dystrybucji treści. Twórca monitoringu behawioralnego sentymentu opinii w sieci. Prezes Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.

Jan_Olbrycht

Jan Olbrycht

Doktor socjologii, nauczyciel akademicki, ekspert, polityk i działacz społeczny. W latach 1990-1998 Burmistrz Cieszyna, współzałożyciel Euroregionu Śląsk Cieszyński-Tesinske Slezsko. W latach 1993-1998 wiceprezes Związku Miast Polskich odpowiedzialny za kontakty z europejskimi organizacjami samorządowymi. Wiceprzewodniczący Rady Gmin i Regionów Europy w latach 1995-2001. W latach 1998-2002 Marszałek Województwa Śląskiego i inicjator Konwentu Marszałków. W latach 2002-2004 Członek Zarządu Zgromadzenia Regionów Europy oraz Rady Polityki Regionalnej Państwa.
Od 2004 roku poseł do Parlamentu Europejskiego z ramienia Platformy Obywatelskiej (Frakcja Europejskiej Partii Ludowej w Parlamencie Europejskim).

Jakub Olek

Jakub Olek jest strategiem biznesowym, związanym z innowacjami i firmami technologicznymi od ponad 15 lat. Z wykształcenia jest prawnikiem. Specjalizuje się w strategiach ekspansji firm na nowe rynki, w komunikacji korporacyjnej i sprawach regulacyjnych. W TikTok odpowiada obecnie za Government Relations i Public Policy w Europie Centralnej i w Ukrainie. Wcześniej wprowadzał Lime na rynki Europy Środkowowschodniej i na Bliskim Wschodzie. Zdobywał międzynarodowe doświadczenie w biznesie konsultingowym pracując w Guangzhou w Chinach, Bangalore w Indiach i w Brukseli. Jest triathlonistą na dystansie IRONMAN (3,8km pływania, 180 km roweru, 42,125 km biegu).

Marcin Duma

Prezes Zarządu Fundacji Instytut Badań Rynkowych i Społecznych. Ekspert w dziedzinie badań społeczno-politycznych z niemal 20-letnim doświadczeniem. Od 2010 roku nieprzerwanie do teraz Członek Zespołu Konsultacyjnego do Spraw Badań Społecznych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Częsty komentator życia politycznego i społecznego w Polsce, w najważniejszych mediach polskich (m.in. onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, „Rzeczpospolita”, Telewizja Polsat, Tygodnik Polityka) oraz zagranicznych (m.in. The Wall Street Journal). Pasjonat kolarstwa i biegów długodystansowych.

Olaf Szymański

Założyciel i właściciel agencji digitalowej – Socialtime, zajmującej się obsługą digital marketingową także sektora publicznego.
Współwłaściciel i członek zarządu – ibims.pl. – Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, zajmującego się analityką danych cyfrowych.
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na wydziale Prawa. Wykładowca akademicki marketingu internetowego na studiach Master of Business Administration (MBA).
Autor i wykonawca wielu zwycięskich kampanii samorządowych.

Adam Mikołajczyk

Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu i rozwoju miast. Z dziedziną doradztwa dla sfery publicznej (w tym głównie JST) związany od 20 lat. Współtwórca pierwszych strategii marketingowo-brandingowych i dot. rozwoju turystycznego miast i regionów w Polsce. Autor licznych publikacji dot. marketingu terytorialnego. Od 2010 r. inicjator powołania i prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc (www.bestplaceinstitute.org). Od 2010 roku doradca Prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” w zakresie tworzenia i realizacji strategii kreowania atrakcyjnego wizerunku gospodarczego Polski oraz redaktor prowadzący kwartalnika „Teraz Polska”.
Szkolił m.in. dla Oxford Union Center na Oxfordzie oraz dla City Nation Place Conference w Londynie. Ekspert ZMP, uczestniczący w Programie Rozwój Lokalny, ekspert-moderator Sieci Wymiany Doświadczeń EMPIRIE.
Prywatnie – mąż swojej kochanej żony, ojciec dwójki synów w wieku szkolnym, niespełniony artysta-muzyk, spełniony sportowiec-amator, instruktor nurkowania, miłośnik wina, śpiewu i tańca.

Rafał Lipka

Od pierwszego spotkania z marketingiem wiedział, że to miłość z wzajemnością. Spędził tysiące godzin w menedżerze reklam tworząc skuteczne kampanie reklamowe. Koordynował prace z zakresu social media m.in. dla sieci kin Helios, marki Leifheit, Only Bio Only Eco. Współtworzył i wdrażał strategie dla dziesiątek klientów eCommerce.
Współwłaściciel agencji digitalowej – Socialtime. Absolwent ekonomii i zarządzania. Swoją zawodową przygodę z marketingiem rozpoczął, poznając tajniki mechanizmów reklamowych oferowanych przez Meta (wcześniej Facebook). Obecnie udoskonala procesy, wspiera działania performance oraz nadaje tempo i kierunki rozwoju w Socialtime.
Myśl przewodnia: „Pokochaj proces, a wszystko inne stanie się łatwiejsze.”

Marcin Wiśniewski

Z wykształcenia prawnik, doświadczony strateg marketingu politycznego. Współpracował ze sztabami krajowymi jednej z największych partii politycznych, wielokrotnie kierował kampaniami wyborczymi na szczeblu regionalnym. Tworzył strategie marketingowe dla agencji marketingu internetowego. Od 2020 roku dyrektor Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
Joanna-Kozdrowska

Joanna Kozdrowska

Z marketingiem związana od 2015 roku, swoje doświadczenie zdobywała zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Już na początku swojej drogi zawodowej wiedziała, że jej serce będzie zajęte przez content marketing i storytelling. Maksymalistka z ogromnymi pokładami empatii, która wierzy w magiczną moc dobrych historii. Współtworzy projekty contenowe dla największych e-commerców modowych w Polsce, a w A+V odpowiada za działania marketingowe. Jej misją jest tworzenie tekstów, które trafiają do serc użytkowników, a przy tym są przyjazne dla wyszukiwarek. Z zapartym tchem obserwuje rozwój technologii. W wolnych chwilach przeprowadza wywiady z inspirującymi ludźmi, kupuje kolejne mądre książki i zapisuje się na szkolenia.
Maciej Leonard Żybula

Maciej Leonard Żybula

Założyciel agencji Bees & Honey (wcześniej Social Art). Od kilkunastu lat związany z branżą reklamową.
Wykładowca akademicki z zakresu marketingu i digital w SGH i Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Prawnik i ekspert od prawa autorskiego. Pasjonat reklamy i manager. Twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku.
Związany przez lata z kulturą i teatrem. Dusza towarzystwa. Pochłania go wszystko, co robi, nie boi się nowych wyzwań. Uwielbia kino, bieganie, rower, judo, góry i brytyjskie poczucie humoru.
Kamil Wołczyński

Kamil Wołczyński

Kierownik Techniczno-Handlowy w A+V Sp. z o.o.
W A+V odpowiedzialny za sektor klientów publicznych. Pierwsza linia wsparcia inwestorów z branży uczelnianej, medycznej i muzealnej. Od kilkunastu lat sprawnie działa zarówno w zakresie samego prawa PzP, jak i komunikacji na linii projektant – inwestor – wykonawca. Wspomaga zamawiających na każdym etapie inwestycji – od pomysłu do realizacji. Na zamówieniach publicznych zjadł zęby, a przy okazji nieco posiwiał. Specjalizuje się również w tłumaczeniu języka technicznego na humanistyczny i odwrotnie. Absolwent Uniwersytetu Zielonogórskiego na kierunku Elektrotechnika. Były radiowiec.
Iwona Pustkowiak

Iwona Pustkowiak

Opiekun Klienta Sektora Publicznego (Edukacja) w A+V Sp. z o.o.
Od początku swojej drogi zawodowej blisko związana z rynkiem zamówień publicznych. Bardzo dobrze zna realia zakupów opartych o ustawę PzP. Posiada doświadczenie zarówno w pracy na uczelni, jak i w firmach dostarczających do instytucji zaawansowane systemy multimedialne. Dzięki temu doskonale rozumie potrzeby przedstawicieli sektora publicznego i znajduje dla nich optymalne rozwiązania. Pasjonatka nowych technologii, która wierzy, że są one naszą najcenniejszą zdobyczą, musimy jedynie wiedzieć, jak je wykorzystać. Mistrzyni sprawnej komunikacji, która w każdych warunkach skupia się na konstruktywnym działaniu. Specjalizuje się w rozwiązaniach AV dla edukacji.
Łukasz Piasta

Łukasz Piasta

Dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w Weber Shandwick. Menedżer z przeszło 25-letnim doświadczeniem w PR, zarówno po stronie agencji jak i korporacji. Prowadził i nadzorował różnorodne projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, produktowej, wewnętrznej, komunikacji w sytuacjach kryzysowych, a także działania PR przy wprowadzaniu na rynek nowych marek i produktów. Zarządzał działami komunikacji i biurami prasowymi, odpowiadał za komunikację w projektach fuzji i przejęć oraz rebrandingu, doradzał w komunikacji podczas procesu przymusowej restrukturyzacji banków (tzw. resolution).
W Weber Shandwick prowadzi projekty w obszarze komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Ma doświadczenie w pracy dla firm z takich branż jak finanse (bankowość, asset management), technologie, e-mobility, sektor spożywczy, energetyczny, e-commerce, branża lotnicza i defence, nowoczesne usługi dla biznesu.
Uczestniczy też w międzynarodowych projektach agencji w obszarze komunikacji korporacyjnej, współpracując z biurami Weber Shandwick i klientami agencji w Europie, Stanach Zjednoczonych czy na Bliskim Wschodzie.
Joanna Nowaczyk

Joanna Nowaczyk

Posiada 16 letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i PR oraz kształtowania wizerunku marki terytorialnej. W Związku Miast Polskich odpowiedzialna za budowanie relacji zewnętrznych, przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji. Była inicjatorką pierwszej w Polsce kampanii edukacyjnej realizowanej przez ZMP wspólnie z miastami „Sam urządzaj swoje miasto”, która miała na celu zaangażowanie Polaków w samorządność. Współtworzy politykę informacyjną Związku, dba o obecność Związku w mediach.

W latach 2006-2016 pracownik Urzędu Miasta Poznania, w tym jako z-ca dyrektora Biura Promocji Miasta. Koordynator projektu Konsorcjum Marki Poznań i Systemu Koordynacji Promocji Miasta, narzędzia zarządzającego marką. Współtwórczyni kampanii „Przeprowadź Bibliotekę Raczyńskich”, za którą miasto Poznań odebrało KREATURĘ w kategorii EVENT. Odpowiedzialna za planowanie działań koncepcyjnych dla poznańskiej Spalarni, Bramy Poznania i PEKI oraz promocji Poznania w kontekście UEFA EURO 2012.

Michał Pełczyński

Michał Pełczyński

Szef działu Technology & B2B w Weber Shandwick z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży PR. Specjalizacje: strategie PR, media relations, Public Affairs, budowanie wizerunku pracodawcy, kampanie wielokanałowe. Z powodzeniem zarządza projektami od koncepcji kreatywnej po realizację na poziomie lokalnym i międzynarodowym, współpracując z europejskimi biurami Weber Shandwick oraz klientów. Posiada 7-letnie doświadczenie w tworzeniu ogólnopolskich koalicji publiczno-prywatnych z udziałem instytucji rządowych, samorządowych, NGO oraz partnerów komercyjnych. Jego projekty zostały docenione przez jury European Excellence Awards oraz uznane najlepszą praktyką ExxonMobil Motorsport na świecie. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując m.in. dla IBM, Ericsson i ExxonMobil.

Anna Ryczek

Anna Ryczek

Prezes agencji Samorządowe Internety oraz dyrektor wykonawczy projektu Local-SoMe – Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych, skupiającego się na wzmocnieniu obecności samorządów w mediach społecznościowych. Jej specjalizacje obejmują tworzenie oraz realizację kampanii CSR.
Współtworzyła wiele inicjatyw związanych z komunikacją cyfrową oraz promocją dobrych praktyk w mediach społecznościowych. Prywatnie miłośniczka wielkich psów.

Marta_Jankowska

Marta Jankowska

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Zarządzania i Marketingu, od zawsze zafascynowana światem reklamy. Ma ponad 15-letne doświadczenie w pełnieniu roli Project Managera w renomowanych agencjach reklamowych, w których z pasją kreuje i realizuje kompleksowe kampanie reklamowe (digital, ATL, BTL).
Uwielbia wyzwania, dlatego swój wolny czas poświęca treningom badmintona i tenisa. Jej nieustanne pragnienie osiągania wyników na korcie przenosi się także na grunt zawodowy. Stale podnosi poprzeczkę i aktywnie poszukuje innowacyjnych rozwiązań, by zapewnić najlepsze rezultaty dla klienta, jednocześnie dbając o komfort pracy swojego zespołu, co przekłada się na wspólny sukces każdej ze stron.
Natomiast pasja do podróży pozwala jej być ciągle otwartą na nowości.

Rafał_Szczepkowski

Rafał Szczepkowski

Ekspert w obszarze marketingu, komunikacji i organizacji eventów, z bogatym doświadczeniem w różnych organizacjach. Od stycznia 2021 roku, jako Koordynator w Unii Metropolii Polskich, nie tylko tworzy strategie komunikacyjne i promocyjne, ale także organizuje wyjątkowe wydarzenia dla dwunastu największych polskich miast. Jego podejście oparte jest na pasji, wizji i umiejętności przekształcania pomysłów w inspirującą rzeczywistość.
Dewiza życiowa „Kreuj z determinacją, komunikuj z mocą, inspiruj zawsze.”
Aktywnie działa również w obszarze sportu i turystyki, gdzie zarządza zespołem sportu i turystyki, jednocześnie angażując się w tworzenie narodowej strategii rowerowej.

Łukasz Pawełek

Łukasz Pawełek

Partner zarządzający w J. Dauman Legal, radca prawny
Studia prawnicze ukończył na Uniwersytecie Jagiellońskim w 2004 roku. Na tej samej uczelni studiował równolegle zarządzanie i marketing. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu podatków, prawa Unii Europejskiej oraz managementu, realizowanych na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Aplikacje radcowską odbywał w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie.
Doradca i konsultant prawny, mający doświadczenie w realizowaniu obsługi prawnej przedsiębiorców, zarówno w ramach kancelarii prawnej, jak również w charakterze in – house lawyer. Brał udział w wielu projektach realizowanych na styku biznesu i sfery publicznej, w szczególności obsługując firmy w projektach z zakresu public affairs.
Kamil_Smogorzewski

Kamil Smogorzewski

Internacjolog, dyrektor ds. komunikacji i koordynator krajowych oraz międzynarodowych projektów badawczych w
Instytucie IBRiS, współtwórca i wydawca podcastu Forum IBRiS – medium o cechach think tanku zbudowanego w oparciu o bazę badań społecznych i politycznych, członek Polskiego Towarzystwa Studiów Międzynarodowych, redaktor naukowy dwóch monografii, były wieloletni redaktor naczelny Działu Wschód w Portalu Spraw Zagranicznych, współpracuje z organizacjami zajmującymi się ochroną praw człowieka i praw mniejszości. Hobbystycznie tworzy grafiki i śledzi trendy na Tik-Toku.

Kamil Porembski

Kamil Porembiński

Ekspert szeroko pojętym Marketing Technology. Od ponad 15 lat pomaga firmom, start-upom oraz freelancerom w informatyzacji, zwiększeniu dostarczalności kampanii mailowych, polepszaniu dostępności stron internetowych oraz ich bezpieczeństwa. Tworzy dedykowane i szyte na miarę rozwiązania chmurowe, które usprawniają i ulepszają produkty i projekty rozwijane przez jego klientów. Prowadzi kompleksowe szkolenia oraz świadczy konsulting. Tłumaczy IT na prosty i przyjemny język. Jest dostępny dla wszystkich, którzy potrzebują pomocy z zakresu szeroko rozumianego IT.
Marlena_Mazur

Dawid Kurtyn

Speaker, pasjonat sztuki przemawiania do ludzi. Praca spikera oraz nauka innych, w jaki sposób występować publicznie pochłaniają go w całości. Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, gdzie obecnie pracuje jako wykładowca akademicki. Z wykształcenia jest menedżerem sportu. Rozwija się naukowo. Zdobył także wyróżnienie za najlepsze wystąpienie podczas Wieczoru naukowca 2016 jego alma mater. Następnie, po otrzymaniu prestiżowej nagrody za Najlepszy Dyplom Roku 2017, rozpoczął kolejny etap akademickiej drogi, rozpoczynając prace nad doktoratem. Jego interdyscyplinarna wiedza pozwala mu odnaleźć się na scenie w każdej sytuacji. Dawid w swoim życiu kieruje się maksymą: Dniem dzisiejszym pracujesz na dzień jutrzejszy.
Dobrawa Morzyńska

Dobrawa Morzyńska

Absolwentka zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz zarządzania polityką klimatyczną i energetyczną (MBA) Collegium Civitas. Przez 8 lat samorządowiec (była radna Pruszcza Gdańskiego i była radna Sejmiku Województwa Pomorskiego). Obecnie wiceprezeska zarządu Fundacji Gdańskiej, w której odpowiada m.in. za takie projekty jak Baltic Sail Gdańsk, Strefę Społeczną czy Juwenalia Gdańskie. Współtwórczyni ogólnopolskiej kampanii profrekwencyjnej „Nie śpij, bo Cię przegłosują”.
Wojciech Kardyś

Wojciech Kardyś

Specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu, i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie.
Założyciel agencji konsultingowej Good For You. W reklamie internetowej działa od ponad dekady, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od lat sześciu. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu oraz twórca video-kursu o Twitterze: Twitter bez Tajemnic.
Od 2022 roku rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Twórca bloga o social mediach i marketingu – Netomania. Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017) oraz mówca na Ted Talks.

Joanna Sawicka

Joanna Sawicka

Starsza Analityczka w Polityka Insight. Śledzi politykę partyjną. Przygotowuje poranny briefing polityczny. Zajmuje się również analizą danych i kwestiami samorządowymi. Ukończyła historię i socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.

Magdalena Ostasz

Magdalena Ostasz

Radca prawny, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Specjalizuje się w tematyce prawnej związanej z cyberbezpieczeństwem oraz w prawie własności intelektualnej, a także w prawie zamówień publicznych. Pełni funkcję Koordynatora Zespołu Radców Prawnych AGH w Krakowie oraz Dyrektorki Zarządzającej Women4Cyber Poland. Jest również Partnerem Zarządzającym w Kancelarii Radców Prawnych Ostasz i Stadnik sp.p., współpracuje z JDLegal.
Rafał Skibicki

Rafał Skibicki

Doktor nauk prawnych, asystent w Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej na Uniwersytecie Wrocławskim, członek redakcji Prawa Mediów Elektronicznych, prawnik w Kancelarii Szostek_Bar i Partnerzy. Zawodowo oraz naukowo zajmuje się prawem Internetu, prawem autorskim oraz prawem nowych technologii. Wykłada na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Śląskim, prelegent na licznych konferencjach krajowych i zagranicznych.

Łukasz Goździor

Łukasz Goździor

Łukasz Goździor jest Dyrektorem Marketingu i PR Jaguara oraz Land Rovera w Polsce od grudnia 2020. Związany z Inchcape od 2017 roku, kiedy to objął stanowisko szefa działu marketingu BMW Inchcape Polska. Wcześniej odpowiadał m.in. za wdrożenie Strategii Marki Poznań oraz Konsorcjum Marki Poznań, będąc dyrektorem biura promocji Poznania. Był też dyrektorem fundacji Marka dla Polski. Posiadając ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu, był odpowiedzialny za budowę strategii wielu marek, a jego dokonania zostały wyróżnione m.in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku i jednego z 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie. W 2019 r. został awansowany na stanowisko Marketing Director Inchcape Northern Europe Distribution. W tym czasie był odpowiedzialny za strategię oraz zarządzanie działaniami marketingowymi kilku czołowych marek samochodowych reprezentowanych przez Inchcape w Europie Północnej, takich jak: Jaguar, Land Rover, Mazda, Ford i Mitsubishi.

Zuzanna Łukasik

Zuzanna Łukasik

Head of Customer Success w agencji Socialtime.
Absolwentka Humanistyki drugiej generacji o specjalności dziennikarstwo internetowe i media społecznościowe oraz studiów podyplomowych na kierunku Marketing internetowy i e-biznes na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Od niemal 10 lat związana zawodowo z mediami cyfrowymi i szeroko rozumianą komunikacją – jej korzenie sięgają branży content marketingu i SEO, co do dziś wykorzystuje podczas opieki nad strategicznymi klientami agencji.

Agata Chłopska

Agata Chłopska

Account Executive w agencji Socialtime
Absolwentka kierunku dziennikarskiego na Uniwersytecie Łódzkim i Nowoczesnej Komunikacji Marketingowej na SWPS. Baczna obserwatorka ewolucji trendujących treści w internecie, pasjonatka fenomenu krótkich form video oraz ich wpływu na odbiór marek.
Od zawsze zafascynowana szeroko pojętą komunikacją – w tym głównie kryzysową. Jako specjalistka od moderacji i dialogu przedsiębiorstw z konsumentami załagodziła niejeden kryzys wizerunkowy. Zdobyte doświadczenie i umiejętności obecnie wykorzystuje w obszarze client service, budując relacje z kontrahentami i dbając o potrzeby ich marek w sieci. Realizuje digitalowy rozwój organizacji poza- oraz rządowych, a także światowego producenta urządzeń elektronicznych.
Marek Grochowicz

Marek Grochowicz

Obserwatorium Polityki Miejskiej IRMiR, Uniwersytet Jagielloński. Geograf, doktorant w Instytucie Geografii i Gospodarki Przestrzennej na Uniwersytecie Jagiellońskim, zajmujący się tematyką przemian centrów historycznych miast.
Pracownik Obserwatorium Polityki Miejskiej w Instytucie Rozwoju Miast i Regionów, koordynator Kongresu Polityki Miejskiej w Polsce, współkoordynator World Urban Forum 2022 w Katowicach. Na co dzień aktywista miejski, skupiający przede wszystkim swoją uwagę na centrum Krakowa, w tym na Kazimierzu.

Dawid Kurtyn

Speaker, pasjonat sztuki przemawiania do ludzi. Praca spikera oraz nauka innych, w jaki sposób występować publicznie pochłaniają go w całości. Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, gdzie obecnie pracuje jako wykładowca akademicki. Z wykształcenia jest menedżerem sportu. Rozwija się naukowo. Zdobył także wyróżnienie za najlepsze wystąpienie podczas Wieczoru naukowca 2016 jego alma mater. Następnie, po otrzymaniu prestiżowej nagrody za Najlepszy Dyplom Roku 2017, rozpoczął kolejny etap akademickiej drogi, rozpoczynając prace nad doktoratem. Jego interdyscyplinarna wiedza pozwala mu odnaleźć się na scenie w każdej sytuacji. Dawid w swoim życiu kieruje się maksymą: Dniem dzisiejszym pracujesz na dzień jutrzejszy.

Przedstawiciele Samorządów

Anna_Parzyńska

Anna Parzyńska-Paschke

Rzeczniczka Prasowa Marszałka Woj. Wielkopolskiego

Arkadiusz_Chęciński

Arkadiusz Chęciński

Prezydent Sosnowca

Błażej Jeliński

Błażej Jeliński

Specjalista ds. obsługi mediów społecznościowych UM Poznań

Daniel Stenzel

Daniel Stenzel

Rzecznik Prezydenta Gdańska

Daria Klimczuk

Daria Klimczuk

Specjalista ds. obsługi mediów społecznościowych UM Poznań

Daria Kubasiewicz

Daria Kubasiewicz

Strefa Kultury Wrocław

Marta Milewska

dr Marta Milewska

Rzeczniczka Urzędu Marszałkowskiego Woj. Mazowieckiego

Elżbieta Radwan

Elżbieta Radwan

Burmistrz Wołomina

Ewa Grudniok

Ewa Grudniok

Rzecznik UM Tychy

Ewa Kulisz

Ewa Kulisz

Rzeczniczka Prasowa UM Tarnowskie Góry

Juliusz Lerman

Juliusz Lerman

p.o. kierownik, Oddział ds. Nowych Mediów UM Łodzi

Kamil Dąbrowa

Kamil Dąbrowa

Wicedyrektor Biura Marketingu Miasta Stołecznego Warszawa

Karolina Domagała

Dyrektor Kancelarii Prezydenta Rzeszowa

Karolina Gałecka

Karolina Gałecka

Zastępca dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie

Katarzyna Pasieczna

Dyrektor Zespół Mazowsze

Krzysztof Barczyk

Krzysztof Barczyk

Dyrektor Gabinetu Marszałka, Urząd Marszałkowski Woj. Zachodniopomorskiego

Maciej Grzyb

Maciej Grzyb

Z-ca Dyrektora Wydział Komunikacji Społecznej UM Krakowa

Omachel-Kwidzyńska

Małgorzata Omachel-Kwidzyńska

Naczelnik Widziału Komunikacji Społeczniej i Informacji UM Gdynia

Mariola Koczorowska

Mariola Koczorowska

Naczelnik Wydziału Promocji i Współpracy, UM Krotoszyna

Marlena_Mazur

Marlena Mazur

Specjalista ds. mediow społecznościowych UM Wrocławia

Kłeczek-Krawiec

Marzena Kłeczek-Krawiec

Rzeczniczka Prezydenta Rzeszowa

Mikołaj Kostka

Mikołaj Kostka

Z-ca Prezydenta Ostrowa Wielkopolskiego

Przemysław Gałecki

Przemysław Gałecki

Dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej, UM Wrocławia

Radosław Michalski

Radosław Michalski

Dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki, UM Wrocławia

Rafał Duchniewski

Rafał Duchniewski

Kierownik Biura Prezydenta Konina

Rafał Gidrojć

Rafał Gidrojć

Kierownik Biura Prasowego i Nowych Mediów, UM Poznania

Tomasz Szczerba

Tomasz Szczerba

Burmistrz Miasta Wojkowice

Zuzanna Gołebiewska

Specjalistka ds. Social Media UM Łódzi

Zbigniew Krzysztyniak

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Krakowie