Prelegenci
Rafał Szymański
Artur Kurasiński
Przedsiębiorca, twórca, inwestor, obserwator zjawisk związanych z technologią. Autor gier i komisów edukacyjnych o nauce i technologii z serii „Róża, a co chcesz wiedzieć?”. Tech-realista. Cyfrowy narrator, kurator i kreator. Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów oraz podcastów kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec Róży i Maliny, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.
Michał Fedorowicz
Ekspert w dziedzinie kontroli wizerunku marki w internecie, prowadzenia komunikacji kryzysowej i strategicznych zagrożeń wizerunkowych. Przez wiele lat współpracował zarówno z kluczowymi podmiotami na rynku komercyjnym, jak i największymi polskimi partiami politycznymi i samorządami w dziedzinie skutecznego dotarcia przekazu i dystrybucji treści. Twórca monitoringu behawioralnego sentymentu opinii w sieci. Prezes Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
Jan Olbrycht
Od 2004 roku poseł do Parlamentu Europejskiego z ramienia Platformy Obywatelskiej (Frakcja Europejskiej Partii Ludowej w Parlamencie Europejskim).
Jakub Olek
Marcin Duma
Olaf Szymański
Współwłaściciel i członek zarządu – ibims.pl. – Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, zajmującego się analityką danych cyfrowych.
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na wydziale Prawa. Wykładowca akademicki marketingu internetowego na studiach Master of Business Administration (MBA).
Autor i wykonawca wielu zwycięskich kampanii samorządowych.
Adam Mikołajczyk
Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu i rozwoju miast. Z dziedziną doradztwa dla sfery publicznej (w tym głównie JST) związany od 20 lat. Współtwórca pierwszych strategii marketingowo-brandingowych i dot. rozwoju turystycznego miast i regionów w Polsce. Autor licznych publikacji dot. marketingu terytorialnego. Od 2010 r. inicjator powołania i prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc (www.bestplaceinstitute.org). Od 2010 roku doradca Prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” w zakresie tworzenia i realizacji strategii kreowania atrakcyjnego wizerunku gospodarczego Polski oraz redaktor prowadzący kwartalnika „Teraz Polska”.
Szkolił m.in. dla Oxford Union Center na Oxfordzie oraz dla City Nation Place Conference w Londynie. Ekspert ZMP, uczestniczący w Programie Rozwój Lokalny, ekspert-moderator Sieci Wymiany Doświadczeń EMPIRIE.
Prywatnie – mąż swojej kochanej żony, ojciec dwójki synów w wieku szkolnym, niespełniony artysta-muzyk, spełniony sportowiec-amator, instruktor nurkowania, miłośnik wina, śpiewu i tańca.
Rafał Lipka
Od pierwszego spotkania z marketingiem wiedział, że to miłość z wzajemnością. Spędził tysiące godzin w menedżerze reklam tworząc skuteczne kampanie reklamowe. Koordynował prace z zakresu social media m.in. dla sieci kin Helios, marki Leifheit, Only Bio Only Eco. Współtworzył i wdrażał strategie dla dziesiątek klientów eCommerce.
Współwłaściciel agencji digitalowej – Socialtime. Absolwent ekonomii i zarządzania. Swoją zawodową przygodę z marketingiem rozpoczął, poznając tajniki mechanizmów reklamowych oferowanych przez Meta (wcześniej Facebook). Obecnie udoskonala procesy, wspiera działania performance oraz nadaje tempo i kierunki rozwoju w Socialtime.
Myśl przewodnia: „Pokochaj proces, a wszystko inne stanie się łatwiejsze.”
Marcin Wiśniewski
Joanna Kozdrowska
Maciej Leonard Żybula
Wykładowca akademicki z zakresu marketingu i digital w SGH i Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Prawnik i ekspert od prawa autorskiego. Pasjonat reklamy i manager. Twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku.
Związany przez lata z kulturą i teatrem. Dusza towarzystwa. Pochłania go wszystko, co robi, nie boi się nowych wyzwań. Uwielbia kino, bieganie, rower, judo, góry i brytyjskie poczucie humoru.
Kamil Wołczyński
W A+V odpowiedzialny za sektor klientów publicznych. Pierwsza linia wsparcia inwestorów z branży uczelnianej, medycznej i muzealnej. Od kilkunastu lat sprawnie działa zarówno w zakresie samego prawa PzP, jak i komunikacji na linii projektant – inwestor – wykonawca. Wspomaga zamawiających na każdym etapie inwestycji – od pomysłu do realizacji. Na zamówieniach publicznych zjadł zęby, a przy okazji nieco posiwiał. Specjalizuje się również w tłumaczeniu języka technicznego na humanistyczny i odwrotnie. Absolwent Uniwersytetu Zielonogórskiego na kierunku Elektrotechnika. Były radiowiec.
Iwona Pustkowiak
Od początku swojej drogi zawodowej blisko związana z rynkiem zamówień publicznych. Bardzo dobrze zna realia zakupów opartych o ustawę PzP. Posiada doświadczenie zarówno w pracy na uczelni, jak i w firmach dostarczających do instytucji zaawansowane systemy multimedialne. Dzięki temu doskonale rozumie potrzeby przedstawicieli sektora publicznego i znajduje dla nich optymalne rozwiązania. Pasjonatka nowych technologii, która wierzy, że są one naszą najcenniejszą zdobyczą, musimy jedynie wiedzieć, jak je wykorzystać. Mistrzyni sprawnej komunikacji, która w każdych warunkach skupia się na konstruktywnym działaniu. Specjalizuje się w rozwiązaniach AV dla edukacji.
Łukasz Piasta
W Weber Shandwick prowadzi projekty w obszarze komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Ma doświadczenie w pracy dla firm z takich branż jak finanse (bankowość, asset management), technologie, e-mobility, sektor spożywczy, energetyczny, e-commerce, branża lotnicza i defence, nowoczesne usługi dla biznesu.
Uczestniczy też w międzynarodowych projektach agencji w obszarze komunikacji korporacyjnej, współpracując z biurami Weber Shandwick i klientami agencji w Europie, Stanach Zjednoczonych czy na Bliskim Wschodzie.
Joanna Nowaczyk
W latach 2006-2016 pracownik Urzędu Miasta Poznania, w tym jako z-ca dyrektora Biura Promocji Miasta. Koordynator projektu Konsorcjum Marki Poznań i Systemu Koordynacji Promocji Miasta, narzędzia zarządzającego marką. Współtwórczyni kampanii „Przeprowadź Bibliotekę Raczyńskich”, za którą miasto Poznań odebrało KREATURĘ w kategorii EVENT. Odpowiedzialna za planowanie działań koncepcyjnych dla poznańskiej Spalarni, Bramy Poznania i PEKI oraz promocji Poznania w kontekście UEFA EURO 2012.
Michał Pełczyński
Szef działu Technology & B2B w Weber Shandwick z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży PR. Specjalizacje: strategie PR, media relations, Public Affairs, budowanie wizerunku pracodawcy, kampanie wielokanałowe. Z powodzeniem zarządza projektami od koncepcji kreatywnej po realizację na poziomie lokalnym i międzynarodowym, współpracując z europejskimi biurami Weber Shandwick oraz klientów. Posiada 7-letnie doświadczenie w tworzeniu ogólnopolskich koalicji publiczno-prywatnych z udziałem instytucji rządowych, samorządowych, NGO oraz partnerów komercyjnych. Jego projekty zostały docenione przez jury European Excellence Awards oraz uznane najlepszą praktyką ExxonMobil Motorsport na świecie. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując m.in. dla IBM, Ericsson i ExxonMobil.
Anna Ryczek
Prezes agencji Samorządowe Internety oraz dyrektor wykonawczy projektu Local-SoMe – Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych, skupiającego się na wzmocnieniu obecności samorządów w mediach społecznościowych. Jej specjalizacje obejmują tworzenie oraz realizację kampanii CSR.
Współtworzyła wiele inicjatyw związanych z komunikacją cyfrową oraz promocją dobrych praktyk w mediach społecznościowych. Prywatnie miłośniczka wielkich psów.
Marta Jankowska
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Zarządzania i Marketingu, od zawsze zafascynowana światem reklamy. Ma ponad 15-letne doświadczenie w pełnieniu roli Project Managera w renomowanych agencjach reklamowych, w których z pasją kreuje i realizuje kompleksowe kampanie reklamowe (digital, ATL, BTL).
Uwielbia wyzwania, dlatego swój wolny czas poświęca treningom badmintona i tenisa. Jej nieustanne pragnienie osiągania wyników na korcie przenosi się także na grunt zawodowy. Stale podnosi poprzeczkę i aktywnie poszukuje innowacyjnych rozwiązań, by zapewnić najlepsze rezultaty dla klienta, jednocześnie dbając o komfort pracy swojego zespołu, co przekłada się na wspólny sukces każdej ze stron.
Natomiast pasja do podróży pozwala jej być ciągle otwartą na nowości.
Rafał Szczepkowski
Ekspert w obszarze marketingu, komunikacji i organizacji eventów, z bogatym doświadczeniem w różnych organizacjach. Od stycznia 2021 roku, jako Koordynator w Unii Metropolii Polskich, nie tylko tworzy strategie komunikacyjne i promocyjne, ale także organizuje wyjątkowe wydarzenia dla dwunastu największych polskich miast. Jego podejście oparte jest na pasji, wizji i umiejętności przekształcania pomysłów w inspirującą rzeczywistość.
Dewiza życiowa „Kreuj z determinacją, komunikuj z mocą, inspiruj zawsze.”
Aktywnie działa również w obszarze sportu i turystyki, gdzie zarządza zespołem sportu i turystyki, jednocześnie angażując się w tworzenie narodowej strategii rowerowej.
Łukasz Pawełek
Studia prawnicze ukończył na Uniwersytecie Jagiellońskim w 2004 roku. Na tej samej uczelni studiował równolegle zarządzanie i marketing. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu podatków, prawa Unii Europejskiej oraz managementu, realizowanych na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Aplikacje radcowską odbywał w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie.
Doradca i konsultant prawny, mający doświadczenie w realizowaniu obsługi prawnej przedsiębiorców, zarówno w ramach kancelarii prawnej, jak również w charakterze in – house lawyer. Brał udział w wielu projektach realizowanych na styku biznesu i sfery publicznej, w szczególności obsługując firmy w projektach z zakresu public affairs.
Kamil Smogorzewski
Internacjolog, dyrektor ds. komunikacji i koordynator krajowych oraz międzynarodowych projektów badawczych w
Instytucie IBRiS, współtwórca i wydawca podcastu Forum IBRiS – medium o cechach think tanku zbudowanego w oparciu o bazę badań społecznych i politycznych, członek Polskiego Towarzystwa Studiów Międzynarodowych, redaktor naukowy dwóch monografii, były wieloletni redaktor naczelny Działu Wschód w Portalu Spraw Zagranicznych, współpracuje z organizacjami zajmującymi się ochroną praw człowieka i praw mniejszości. Hobbystycznie tworzy grafiki i śledzi trendy na Tik-Toku.
Kamil Porembiński
Dawid Kurtyn
Dobrawa Morzyńska
Wojciech Kardyś
Specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu, i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie.
Założyciel agencji konsultingowej Good For You. W reklamie internetowej działa od ponad dekady, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od lat sześciu. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu oraz twórca video-kursu o Twitterze: Twitter bez Tajemnic.
Od 2022 roku rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Twórca bloga o social mediach i marketingu – Netomania. Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017) oraz mówca na Ted Talks.
Joanna Sawicka
Starsza Analityczka w Polityka Insight. Śledzi politykę partyjną. Przygotowuje poranny briefing polityczny. Zajmuje się również analizą danych i kwestiami samorządowymi. Ukończyła historię i socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.
Magdalena Ostasz
Rafał Skibicki
Doktor nauk prawnych, asystent w Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej na Uniwersytecie Wrocławskim, członek redakcji Prawa Mediów Elektronicznych, prawnik w Kancelarii Szostek_Bar i Partnerzy. Zawodowo oraz naukowo zajmuje się prawem Internetu, prawem autorskim oraz prawem nowych technologii. Wykłada na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Śląskim, prelegent na licznych konferencjach krajowych i zagranicznych.
Łukasz Goździor
Łukasz Goździor jest Dyrektorem Marketingu i PR Jaguara oraz Land Rovera w Polsce od grudnia 2020. Związany z Inchcape od 2017 roku, kiedy to objął stanowisko szefa działu marketingu BMW Inchcape Polska. Wcześniej odpowiadał m.in. za wdrożenie Strategii Marki Poznań oraz Konsorcjum Marki Poznań, będąc dyrektorem biura promocji Poznania. Był też dyrektorem fundacji Marka dla Polski. Posiadając ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu, był odpowiedzialny za budowę strategii wielu marek, a jego dokonania zostały wyróżnione m.in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku i jednego z 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie. W 2019 r. został awansowany na stanowisko Marketing Director Inchcape Northern Europe Distribution. W tym czasie był odpowiedzialny za strategię oraz zarządzanie działaniami marketingowymi kilku czołowych marek samochodowych reprezentowanych przez Inchcape w Europie Północnej, takich jak: Jaguar, Land Rover, Mazda, Ford i Mitsubishi.
Zuzanna Łukasik
Head of Customer Success w agencji Socialtime.
Absolwentka Humanistyki drugiej generacji o specjalności dziennikarstwo internetowe i media społecznościowe oraz studiów podyplomowych na kierunku Marketing internetowy i e-biznes na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Od niemal 10 lat związana zawodowo z mediami cyfrowymi i szeroko rozumianą komunikacją – jej korzenie sięgają branży content marketingu i SEO, co do dziś wykorzystuje podczas opieki nad strategicznymi klientami agencji.
Agata Chłopska
Absolwentka kierunku dziennikarskiego na Uniwersytecie Łódzkim i Nowoczesnej Komunikacji Marketingowej na SWPS. Baczna obserwatorka ewolucji trendujących treści w internecie, pasjonatka fenomenu krótkich form video oraz ich wpływu na odbiór marek.
Od zawsze zafascynowana szeroko pojętą komunikacją – w tym głównie kryzysową. Jako specjalistka od moderacji i dialogu przedsiębiorstw z konsumentami załagodziła niejeden kryzys wizerunkowy. Zdobyte doświadczenie i umiejętności obecnie wykorzystuje w obszarze client service, budując relacje z kontrahentami i dbając o potrzeby ich marek w sieci. Realizuje digitalowy rozwój organizacji poza- oraz rządowych, a także światowego producenta urządzeń elektronicznych.
Marek Grochowicz
Obserwatorium Polityki Miejskiej IRMiR, Uniwersytet Jagielloński. Geograf, doktorant w Instytucie Geografii i Gospodarki Przestrzennej na Uniwersytecie Jagiellońskim, zajmujący się tematyką przemian centrów historycznych miast.
Pracownik Obserwatorium Polityki Miejskiej w Instytucie Rozwoju Miast i Regionów, koordynator Kongresu Polityki Miejskiej w Polsce, współkoordynator World Urban Forum 2022 w Katowicach. Na co dzień aktywista miejski, skupiający przede wszystkim swoją uwagę na centrum Krakowa, w tym na Kazimierzu.
Dawid Kurtyn
Speaker, pasjonat sztuki przemawiania do ludzi. Praca spikera oraz nauka innych, w jaki sposób występować publicznie pochłaniają go w całości. Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, gdzie obecnie pracuje jako wykładowca akademicki. Z wykształcenia jest menedżerem sportu. Rozwija się naukowo. Zdobył także wyróżnienie za najlepsze wystąpienie podczas Wieczoru naukowca 2016 jego alma mater. Następnie, po otrzymaniu prestiżowej nagrody za Najlepszy Dyplom Roku 2017, rozpoczął kolejny etap akademickiej drogi, rozpoczynając prace nad doktoratem. Jego interdyscyplinarna wiedza pozwala mu odnaleźć się na scenie w każdej sytuacji. Dawid w swoim życiu kieruje się maksymą: Dniem dzisiejszym pracujesz na dzień jutrzejszy.
Przedstawiciele Samorządów
Anna Parzyńska-Paschke
Rzeczniczka Prasowa Marszałka Woj. Wielkopolskiego
Arkadiusz Chęciński
Prezydent Sosnowca
Błażej Jeliński
Specjalista ds. obsługi mediów społecznościowych UM Poznań
Daniel Stenzel
Rzecznik Prezydenta Gdańska
Daria Klimczuk
Specjalista ds. obsługi mediów społecznościowych UM Poznań
Daria Kubasiewicz
Strefa Kultury Wrocław
dr Marta Milewska
Rzeczniczka Urzędu Marszałkowskiego Woj. Mazowieckiego
Elżbieta Radwan
Burmistrz Wołomina
Ewa Grudniok
Rzecznik UM Tychy
Ewa Kulisz
Rzeczniczka Prasowa UM Tarnowskie Góry
Juliusz Lerman
p.o. kierownik, Oddział ds. Nowych Mediów UM Łodzi
Kamil Dąbrowa
Wicedyrektor Biura Marketingu Miasta Stołecznego Warszawa
Karolina Domagała
Dyrektor Kancelarii Prezydenta Rzeszowa
Karolina Gałecka
Zastępca dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
Katarzyna Pasieczna
Dyrektor Zespół Mazowsze
Krzysztof Barczyk
Dyrektor Gabinetu Marszałka, Urząd Marszałkowski Woj. Zachodniopomorskiego
Maciej Grzyb
Z-ca Dyrektora Wydział Komunikacji Społecznej UM Krakowa
Małgorzata Omachel-Kwidzyńska
Naczelnik Widziału Komunikacji Społeczniej i Informacji UM Gdynia
Mariola Koczorowska
Naczelnik Wydziału Promocji i Współpracy, UM Krotoszyna
Marlena Mazur
Specjalista ds. mediow społecznościowych UM Wrocławia
Marzena Kłeczek-Krawiec
Rzeczniczka Prezydenta Rzeszowa
Mikołaj Kostka
Z-ca Prezydenta Ostrowa Wielkopolskiego
Przemysław Gałecki
Dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej, UM Wrocławia
Radosław Michalski
Dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki, UM Wrocławia
Rafał Duchniewski
Kierownik Biura Prezydenta Konina
Rafał Gidrojć
Kierownik Biura Prasowego i Nowych Mediów, UM Poznania
Tomasz Szczerba
Burmistrz Miasta Wojkowice
Zuzanna Gołebiewska
Specjalistka ds. Social Media UM Łódzi
Zbigniew Krzysztyniak
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Krakowie