Prelegenci

Wojciech Szeląg

Artur Kurasiński

Wojciech Kardyś
Założyciel agencji konsultingowej Good For You. W reklamie internetowej działa od ponad dekady, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od lat sześciu. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu oraz twórca video-kursu o Twitterze: Twitter bez Tajemnic.
Od 2022 roku rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Twórca bloga o social mediach i marketingu – Netomania. Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017) oraz mówca na Ted Talks.”

Przemysław Mitraszewski
Prezes Związku Firm Public Relations. Od niemal 10 lat zasiada w jury w konkursie Złote Spinacze. Prowadzi zajęcia z zarządzania kryzysowego na Uniwersytecie SWPS, a wcześniej m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Politechnice Gdańskiej. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej.

Jakub Jasiński

Dobromir Ciaś

Olaf Szymański
„Założyciel i właściciel agencji digitalowej – Socialtime. Współwłaściciel i członek zarządu – ibims.pl. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na wydziale Prawa. Wykładowca akademicki przedmiotu marketing internetowy na studiach Master of Business Administration (MBA).
Ludzie z nim współpracujący cenią go za wizję, determinację oraz skuteczność w zarządzaniu i sprzedaży. Prywatnie koszykarz oraz zapalony narciarz i taternik.
Something good to add: „”Nie martwi mnie ktoś, kto oferuje ceny o 5% niższe. Niepokoi mnie ktoś, kto może zaoferować lepsze doznania dla klienta”

Rafał Lipka
Od pierwszego spotkania z marketingiem wiedział, że to miłość z wzajemnością. Spędził tysiące godzin w menedżerze reklam tworząc skuteczne kampanie reklamowe. Koordynował prace z zakresu social media m.in. dla sieci kin Helios, marki Leifheit, Only Bio Only Eco. Współtworzył i wdrażał strategie dla dziesiątek klientów eCommerce.
Współwłaściciel agencji digitalowej – Socialtime. Absolwent ekonomii i zarządzania. Swoją zawodową przygodę z marketingiem rozpoczął, poznając tajniki mechanizmów reklamowych oferowanych przez Meta (wcześniej Facebook). Obecnie udoskonala procesy, wspiera działania performance oraz nadaje tempo i kierunki rozwoju w Socialtime.
Myśl przewodnia: „Pokochaj proces, a wszystko inne stanie się łatwiejsze.”

Tomasz Wojtas
Absolwent kierunku Gospodarka i Administracja Publiczna na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Obecnie Wiceprezes Zarządu Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej, w której pełni rolę Dyrektora międzynarodowego kongresu Open Eyes Economy Summit. Do 2015 roku Prezes Zarządu Agencji Artystycznej GAP, manager kultury oraz producent wydarzeń kulturalnych. W swoim dorobku posiada m.in.: produkcję albumów muzycznych „Mów spokojniej” Włodka Pawlika i Adama Zagajewskiego; produkcję spektakli teatralnych: „Chopin bez fortepianu”, „Wszyscy byli odwróceni”, „Szapocznikow. Stan nieważkości” we współpracy z Michałem Zadarą; organizację koncertów: Motion Trio i Leszka Możdżera, Arianny Savall z formacją Hirundo Maris. Żywo zainteresowany – poprzez organizację licznych wydarzeń kulturalnych, rozwojem społeczności lokalnej wsi Szalowa, z której pochodzi.
Większość swojego czasu poświęca na jego najważniejszy jak do tej pory projekt – kongres Open Eyes Economy Summit. Jest także zaangażowany w liczne projekty obywatelskie na terenie miasta Krakowa, w tym rozwój branży spotkań.
Nie ma wolnych chwil. Zawsze stara się się być aktywny. Podróże, rodzina, biegi czy realizacja projektów na rzecz swojej rodzinnej miejscowości – nie pogardzi też dobrym serialem i książką przed snem.

Jerzy Smoliński
Analityk zajmujący się dezinformacją i propagandą oraz wykrywaniem sztucznego ruchu w sieci, od 2019 związany z projektem ABTShield. Wykładowca w Centrum Badań nad Terroryzmem oraz Przewodniczący Rady Programowej Centrum Analizy Informacji Collegium Civitas w Warszawie. Przez kilkanaście lat oficer Wojska Polskiego, współtwórca od 1993 roku służby prasowej w Siłach Zbrojnych. W 2001 Zastępca Dyrektora Biura Prasy i Informacji Ministerstwa Obrony Narodowej –
Rzecznik Prasowy Ministra. Od 1994 roku dziennikarz telewizyjny, autor wielu programów i magazynów telewizyjnych. Wykładowca w Centrum Wojsk Lądowych i Logistyki w Poznaniu.
Doktorant w Katedrze prawa i bezpieczeństwa międzynarodowego Akademii Obrony Narodowej w Warszawie. Uczestnik programu Departamentu Stanu USA The International Visitor Leadership. W latach 2004 – 2006 Dyrektor Programowy TVP Poznań. Od 2007 do 2010 etatowy Doradca Marszałka Sejmu RP ds. Mediów. W latach 2010 – 2015 etatowy Doradca Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego ds. mediów. Absolwent Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Pancernych w Poznaniu i Uniwersytetu Wrocławskiego.

Marcin Duma

Jan Kołątaj

Jarosław Bielak

Marcin Wiśniewski

Michał Fedorowicz
Ekspert w dziedzinie kontroli wizerunku marki w internecie, prowadzenia komunikacji kryzysowej i strategicznych zagrożeń wizerunkowych. Przez wiele lat współpracował zarówno z kluczowymi podmiotami na rynku komercyjnym, jak i największymi polskimi partiami politycznymi i samorządami w dziedzinie skutecznego dotarcia przekazu i dystrybucji treści. Twórca monitoringu behawioralnego sentymentu opinii w sieci. Prezes Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.

Maciej Warachowski
Ekspert Google Cloud i entuzjasta chmury. W oparciu o wnikliwą analizę potrzeb i procesów różnych organizacji specjalizuje się w budowie najlepszych rozwiązań, strategii hybrydowych oraz wielochmurowych dla swoich klientów. Swoje doświadczenie budował wśród specjalistów takich firm jak Dell, Engave czy Veracomp, obecnie związany z Devoteam G Cloud. Prywatnie charakteryzuje go wytrwałość i konsekwencja w dążeniu do celu, dzięki tym cechom nieustannie pomaga poprawiać efektywność klientów, usprawniając ich procesy, dostępy do danych i ich analiz.

Damian Świerczyński
Wyspecjalizowany inżynier środowiska Google w Devoteam G Cloud. Od pierwszego kroku, prowadzi, doradza i pomaga swoim klientom wykorzystywać środowisko Google dla usprawnienia ich organizacji. Specjalizuje się w budowaniu środowiska wspierającego współpracę w organizacjach. Od wsparcia w tworzeniu i konfiguracji, przez migrację i analizę danych.

Jakub Olek

Grzegorz Latosiński
Grzegorz Latosiński jest expertem zajmujący się szeroko pojętym cyberbezpieczeństwem od wielu lat. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywał pracując u największych operatorów telekomunikacyjnych w Grupie Orange oraz Vodafone. Ostatnie lata spędził na rynku ICT najpierw jako Sales Manager w Cisco Systems, później jako Sales Director w Asseco Poland, a także Regional Sales Manager w Dell EMC. Następnie odpowiadał za współpracę z klientami sektora publicznego w Polsce w Oracle Polska, Palo Alto Networks i Google Cloud Poland. Obecnie w Palo Alto Networks Poland pełni rolę Country Director, odpowiadając za strategię rozwoju polskiego oddziału, w szczególności sektora publicznego.

Jarosław Makowski
Filozof, publicysta, szef Instytutu Obywatelskiego, samorządowiec, radny miasta Katowice, były radny Sejmu Śląskiego, miejski aktywista, pomysłodawca katowickiego stowarzyszenia BoMiasto, założyciel i redaktor kwartalnika „Instytut Idei”. Autor między innymi: „Wariacje Tischnerowskie” (2012), „Pobudka Kościele” (2017), „Kościół w czasach dobrej zmiany” (wydawnictwo Liberte!, 2021).

Jakub Sadecki
Praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży marketingowo-reklamowej. Właściciel i prezes Grupy Eskadra, jednej z najstarszych niezależnych agencji reklamowych w Polsce. Jedną ze specjalizacji Grupy Eskadra – poza obsługą dużych klientów korporacyjnych (np. PLL LOT, BANK BPS, TPN, GRUPA LOTOS) – jest sektor publiczny szczebla centralnego i samorządowego. Współtwórca ruchu Open Eyes Economy, a także prezes zarządu i współzałożyciel spółki FNF – Fakt not Fakes , zajmującej się skutecznym docieraniem do realnych odbiorców w sferze digital marketing. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego (zarządzanie w kulturze) i AGH (marketing i reklama). Wykładowca Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Adam Mikołajczyk
Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu i rozwoju miast. Z dziedziną doradztwa dla sfery publicznej (w tym głównie JST) związany od 20 lat. Współtwórca pierwszych strategii marketingowo-brandingowych i dot. rozwoju turystycznego miast i regionów w Polsce. Autor licznych publikacji dot. marketingu terytorialnego. Od 2010 r. inicjator powołania i prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc (www.bestplaceinstitute.org). Od 2010 roku doradca Prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” w zakresie tworzenia i realizacji strategii kreowania atrakcyjnego wizerunku gospodarczego Polski oraz redaktor prowadzący kwartalnika „Teraz Polska”.
Szkolił m.in. dla Oxford Union Center na Oxfordzie oraz dla City Nation Place Conference w Londynie. Ekspert ZMP, uczestniczący w Programie Rozwój Lokalny, ekspert-moderator Sieci Wymiany Doświadczeń EMPIRIE.
Prywatnie – mąż swojej kochanej żony, ojciec dwójki synów w wieku szkolnym, niespełniony artysta-muzyk, spełniony sportowiec-amator, instruktor nurkowania, miłośnik wina, śpiewu i tańca.

Jarosław Górski
Doktor nauk ekonomicznych. Adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego w Katedrze Zarządzania i Technologii Informacyjnych. Ekspert ZMP, uczestniczący w Programie Rozwój Lokalny, koordynator Zespołu Horyzontalnego ds. Przemysłów Czasu Wolnego, ekspert-moderator Sieci Wymiany Doświadczeń EMPIRIE. Członek zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc, członek – założyciel International Place Branding Association, doradca prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie współpracy z administracją samorządową, rządową oraz przedsiębiorstwami w projektach doradczych, analitycznych i edukacyjnych. Współtworzy strategie marek, programy promocji, bada turystykę i rozwój gospodarczy, zajmuje się partnerstwem na rzecz rozwoju i promocji obszarów terytorialnych, organizuje wydarzenia edukacyjne. Czerpie satysfakcję z tego, że z gronem zaangażowanych i kompetentnych urzędników, organizacji pozarządowych, przedsiębiorców, ekspertów i nierzadko mieszkańców mógł współtworzyć rozwiązania strategiczne m.in. dla Warszawy, Mazowsza, Krakowa, Małopolski, Gdyni, Podkarpacia, woj. łódzkiego, śląskiego, warmińsko-mazurskiego, Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego, Gryfina, Płońska i in. Współpracował m.in. z Polską Organizacją Turystyczną, Grupą Polski Fundusz Rozwoju, Polską Agencją Handlu i Inwestycji oraz Polskim Instytutem Ekonomicznym.

Wojciech Bielecki
Przedsiębiorca, marketer, digital manager.
Wprowadza marki w świat reklamy internetowej. Z entuzjazmem tłumaczy z marketingowego na nasze. Głęboko wierzy, że cały ten branżowy slang jest nikomu niepotrzebny, a jeśli klient nie rozumie agencji, to zwykle znaczy, że to ona musi się bardziej postarać. Pomaga markom małym i dużym w budowaniu wizerunku i komunikacji z klientami.

Maciej Musioł
Prowadzeniem działań marketingowych w Internecie zajmuje się od 2000 roku, gdy rozpoczął pracę w IDMnet (Internetowym Domu Mediowym net,
jednej z wiodących sieci reklamy internetowej w Polsce) na stanowisku account managera. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał realizując strategie obecności w Internecie m.in. dla: BZWBK SA, Empik.com, Emax SA. Obecnie w Adform, niezależnej firmie technologicznej oferującej kompleksową platformę Programmatic dla domów mediowych, reklamodawców i wydawców, zarządza współpracą z wydawcami i klientami w regionie CEE, zajmuje się kompleksową strategią rozwoju i wdrożeniami produktów wydawniczych – SSP (supply side platform) i DMP (data management platform) oraz rozwiązaniami DSP. Absolwent Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej. Autor licznych artykułów z dziedziny e-marketingu m.in. w magazynach: Brief, Marketing w Praktyce, Modern Marketing, Pro-kreacja. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego.

Łukasz Undas
Dyrektor Oddziału Arcus SA w Katowicach. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Od 16 lat w branży informatycznej, z tego 12 w Arcus SA, w której odpowiada za wdrażanie rozwiązań
usprawniających przetwarzanie dokumentów elektronicznych w organizacjach różnej wielkości.
„Z nami zlonaczysz to czego insi nie łonaczom”.

Bartosz Piziak
Adiunkt w Instytucie Rozwoju Miast i Regionów i kierownik Laboratorium Innowacji Miejskich – Urban Lab w IRMiR. Absolwent Uniwersytetu
Jagiellońskiego, doktor geografii społeczno-ekonomicznej. W latach 2019-2021 koordynował pilotażowy projekt pn. „Urban Lab jako pilotażowe narzędzie poprawy jakości życia mieszkańców miast zgodne z ideą smart city”, którego celem było wdrożenie dwóch urban labów w Gdyni i w Rzeszowie na bazie koncpecji wypracowanej w IRMiR. Autor lub współautor kilkunastu publikacji naukowych, książek oraz opracowań poświęconych m.in. bliskości geograficznej firm zaawansowanego przemysłu oraz tematyce funkcjonowania laboratoriów miejskich oraz przestrzeni kreatywnych, w tym ostatniej (wyd. 06/2022), wspólnie z prof. Jackiem Gądeckim, pt. Przestrzenie kreatywno-warsztatowe. Makerspace’y, fab laby i warsztaty w przestrzeniach polskich miast.
Związany także z trzecim sektorem, pełni funkcję prezesa zarządu Stowarzyszenia PRO-TUR, a także dyrektora Małopolskiego Festiwalu Podróżniczego 50N. Pasjonat dalekich podróży i fotografii.