Rada Programowa

Michał Fedorowicz

Michał Fedorowicz

Przewodniczący Rady Programowej

Analityk, Przewodniczący Europejskiego Kolektywu Analitycznego „Res Futura”, twórca zaawansowanego systemu analitycznego EchoTrendsLabs oraz założyciel agencji Apostołowie Opinii, specjalizującej się w zwalczaniu dezinformacji w internecie. Pomysłodawca i współzałożyciel Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Ekspert w dziedzinie zarządzania wizerunkiem marki online, komunikacji kryzysowej oraz identyfikacji i przeciwdziałania strategicznym zagrożeniom wizerunkowym. Od lat współpracuje z kluczowymi podmiotami rynku komercyjnego oraz największymi polskimi partiami politycznymi i samorządami, oferując wsparcie w zakresie skutecznego dotarcia z przekazem i dystrybucji treści.
Joanna Nowaczyk

Joanna Nowaczyk

Członek Rady Programowej

Odpowiedzialna za obszary związane z kluczowymi wyzwaniami komunikacyjnymi w samorządach.

Zastępca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich. W ZMP odpowiada za budowanie relacji zewnętrznych oraz opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych. Inicjatorka pierwszej w Polsce kampanii edukacyjnej „Sam urządzaj swoje miasto”, której celem było zaangażowanie obywateli w samorządność. Aktywnie współtworzy politykę informacyjną Związku, dbając o jego obecność w mediach.
Artur Kurasinski

Artur Kurasiński

Członek Rady Programowej

Odpowiedzialny za obszary związane z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligenci.

Przedsiębiorca, twórca, inwestor, obserwator zjawisk związanych z technologią. Autor gier i komisów edukacyjnych o nauce i technologii z serii „Róża, a co chcesz wiedzieć?”. Tech-realista. Cyfrowy narrator, kurator i kreator. Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów oraz podcastów kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec Róży i Maliny, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.
Marcin Duma

Marcin Duma

Członek Rady Programowej

Odpowiedzialny za obszary społeczno-polityczne.

Prezes Zarządu Fundacji Instytut Badań Rynkowych i Społecznych. Ekspert w dziedzinie badań społeczno-politycznych z niemal 20-letnim doświadczeniem. Od 2010 roku nieprzerwanie do teraz Członek Zespołu Konsultacyjnego do Spraw Badań Społecznych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Częsty komentator życia politycznego i społecznego w Polsce, w najważniejszych mediach polskich (m.in. onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, „Rzeczpospolita”, Telewizja Polsat, Tygodnik Polityka) oraz zagranicznych (m.in. The Wall Street Journal). Pasjonat kolarstwa i biegów długodystansowych.

Rafał Szymański

Rafał Szymański

Członek Rady Programowej

Odpowiedzialny za obszary społeczno-polityczne.

Ekspert digital marketingu z doświadczeniem w budowaniu działów marketingu w firmach takich jak Sanofi, Roche i Philips czy 3M gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż elektroniczną w 47 krajach. Pionier w wdrażaniu LinkedIn Sales Navigator na skalę korporacyjną, obecnie zajmuje się jego implementacją w firmach B2B. Współzałożyciel firmy specjalizującej się w leadach sprzedażowych B2B i automatyzacji w Social Media. Laureat wielu nagród marketingowych, w tym Effie i Golden Arrow, oraz wielokrotny zdobywca podium na konferencji I Love Marketing & Technology.
Maciej Leonard Żybula

Maciej Żybula

Członek Rady Programowej

Odpowiedzialny za obszary związane z budową strategii marketingowych miast

Założyciel agencji Bees & Honey (wcześniej Social Art). Od kilkunastu lat związany z branżą reklamową. Wykładowca akademicki z zakresu marketingu i digital w SGH i Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Prawnik i ekspert od prawa autorskiego. Pasjonat reklamy i manager. Twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku. Związany przez lata z kulturą i teatrem. Dusza towarzystwa. Pochłania go wszystko, co robi, nie boi się nowych wyzwań. Uwielbia kino, bieganie, rower, judo, góry i brytyjskie poczucie humoru.

Kamil Porembski

Kamil Porembiński

Członek Rady Programowej

Odpowiedzialny za obszary związane z cyberbezpieczeństwem.

Ekspert szeroko pojętym Marketing Technology. Od ponad 15 lat pomaga firmom, start-upom oraz freelancerom w informatyzacji, zwiększeniu dostarczalności kampanii mailowych, polepszaniu dostępności stron internetowych oraz ich bezpieczeństwa. Tworzy dedykowane i szyte na miarę rozwiązania chmurowe, które usprawniają i ulepszają produkty i projekty rozwijane przez jego klientów. Prowadzi kompleksowe szkolenia oraz świadczy konsulting. Tłumaczy IT na prosty i przyjemny język. Jest dostępny dla wszystkich, którzy potrzebują pomocy z zakresu szeroko rozumianego IT.
Anna Ryczek

Anna Ryczek

Dyrektor wykonawczy projektu Local-SoMe oraz Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe, dedykowanemu wzmocnieniu obecności samorządów w mediach społecznościowych. Specjalizuje się w budowie wizerunku samorządów w mediach społecznościowych, tworzeniu oraz realizacji kampanii CSR. Prezes agencji Samorządowe Internety.